Dokumenty wyposażenia |
Wprowadzanie nowego wyposażenia, zmiana użytkowników, zmiana wartości oraz likwidacja odbywają się wyłącznie poprzez wprowadzenie odpowiedniego dokumentu obrotu.
Dokumenty obrotu podzielono na następujące rodzaje: PT - przyjęcie wyposażenia,
MT - zmiana miejsca użytkowania,
LT - likwidacja wyposażenia,
ZW - zmiana wartości,
Dokumenty można wprowadzać w otwartych miesiącach. W module Wyposażenie można otworzyć dowolna ilość miesięcy w danym roku. Dokumenty wprowadzamy do wybranego miesiąca. Nazwa wybranego aktualnie miesiąca widoczna jest na ramce okna z dokumentami.
oraz na linii statusu na dole ekranu.
Nowy dokument wprowadzamy za pomocą ikony dodawania lub przyciskając klawisz F3. Z wyświetlonego spisu wybieramy interesujący nas dokument obrotu.
Opisy |
Okno edycyjne przyjecia wyposażenia
Okno edycyjne pozostałych dokumentów
Spis dodatkowych opcji dostepnych w tym oknie: |
Zakres dat Ctrl + D
Umożliwia zmianę okresu w jakim wyświetlone są dokumenty. Do wyboru są: Ostatni dzień miesiąca - ostatni dzień aktualnego miesiąca,
Cały miesiąc - dokumenty w aktualnym miesiącu,
Jeden dzień - wybrany dzień,
Użytkownika - dowolny okres w obrębie aktualnego miesiąca.
Grupowe dodawanie dok.
Opcja umożliwia wygenerowanie dokumentów przy przenoszeniu kilku elementów wyposażenia z jednego miejsca do drugiego przy pomocy jednej opcji. Grupowe dodawanie dok.