Dokumenty wyposażenia

Wprowadzanie nowego wyposażenia, zmiana użytkowników, zmiana wartości oraz likwidacja odbywają się wyłącznie poprzez wprowadzenie odpowiedniego dokumentu obrotu.

Dokumenty obrotu podzielono na następujące rodzaje:
  PT - przyjęcie wyposażenia,
  MT - zmiana miejsca użytkowania,
  LT - likwidacja wyposażenia,
  ZW - zmiana wartości,

Dokumenty można wprowadzać w otwartych miesiącach. W module Wyposażenie można otworzyć dowolna ilość miesięcy w danym roku. Dokumenty wprowadzamy do wybranego miesiąca. Nazwa wybranego aktualnie miesiąca widoczna jest na ramce okna z dokumentami.

oraz na linii statusu na dole ekranu.

Nowy dokument wprowadzamy za pomocą ikony dodawania lub przyciskając klawisz F3. Z wyświetlonego spisu wybieramy interesujący nas dokument obrotu.

Opisy

 Okno edycyjne przyjecia wyposażenia

 Okno edycyjne pozostałych dokumentów

 

 Opis rozbudowanego okna

Spis dodatkowych opcji dostepnych w tym oknie:

  Zakres dat Ctrl + D

Umożliwia zmianę okresu w jakim wyświetlone są dokumenty. Do wyboru są:
  Ostatni dzień miesiąca - ostatni dzień aktualnego miesiąca,
  Cały miesiąc - dokumenty w aktualnym miesiącu,
  Jeden dzień - wybrany dzień,
  Użytkownika - dowolny okres w obrębie aktualnego miesiąca.

  Grupowe dodawanie dok.

Opcja umożliwia wygenerowanie dokumentów przy przenoszeniu kilku elementów wyposażenia z jednego miejsca do drugiego przy pomocy jednej opcji.
Grupowe dodawanie dok.