Dokumenty wyposażenia grupowe dodawanie dokumentów |
zmiany miejsca użytkowania
Opcja umożliwia wygenerowanie dokumentów przy przenoszeniu kilku elementów wyposażenia z jednego miejsca do drugiego. Po określeniu miejsca z i miejsca do, którego przenosimy oraz materialnie odpowiedzialnego, wyświetlany jest spis wyposażenia w którym należy zaznaczyć kartoteki dla których wykonać operację. W następnym kroku program przystąpi do działania, a jeżeli powstaną konflikty i nie uda się wystawić dokumentu dla, któregoś z wyposażenia to zostanie wyswietlony raport błędów.
Opis opcji dokumenty wyposażenia
Opis pól edycyjnych |
Data dokumentów
Data dokumentów.
Na podstawie, z dnia
Nazwa, numer i data dokumentu zewnętrznego np. FA-34 z 2003-05-23.
Z miejsce użytkowania
Wybieramy jednostkę organizacyjna, w której obecnie użytkowaniu znajduje się wyposażenie.
W miejsce użytkowania
Wybieramy jednostkę organizacyjna, do której zostanie przeniesione użytkowanie wyposażenia.
Materialnie odpowiedzialny
Ze słownika kadrowego pracowników firmy wybieramy osobę materialnie odpowiedzialną za wyposażenie.
Kontrahent dzierżawiący
Pole dostępne w przypadku wybrania tytułu własności jako własne wydzierżawione i obce wydzierżawione.