Dokumenty wyposażenia grupowe dodawanie dokumentów

 zmiany miejsca użytkowania

Opcja umożliwia wygenerowanie dokumentów przy przenoszeniu kilku elementów wyposażenia z jednego miejsca do drugiego. Po określeniu miejsca z i miejsca do, którego przenosimy oraz materialnie odpowiedzialnego, wyświetlany jest spis wyposażenia w którym należy zaznaczyć kartoteki dla których wykonać operację. W następnym kroku program przystąpi do działania, a jeżeli powstaną konflikty i nie uda się wystawić dokumentu dla, któregoś z wyposażenia to zostanie wyswietlony raport błędów.

 Opis sposobu edycji danych

 Opis opcji dokumenty wyposażenia

Opis pól edycyjnych

  Data dokumentów

Data dokumentów.

  Na podstawie, z dnia

Nazwa, numer i data dokumentu zewnętrznego np. FA-34 z 2003-05-23.

  Z miejsce użytkowania

Wybieramy jednostkę organizacyjna, w której obecnie użytkowaniu znajduje się wyposażenie.

  W miejsce użytkowania

Wybieramy jednostkę organizacyjna, do której zostanie przeniesione użytkowanie wyposażenia.

  Materialnie odpowiedzialny

Ze słownika kadrowego pracowników firmy wybieramy osobę materialnie odpowiedzialną za wyposażenie.

  Kontrahent dzierżawiący

Pole dostępne w przypadku wybrania tytułu własności jako własne wydzierżawione i obce wydzierżawione.