Definicje programu lojalnościowego

Opcja Program lojalnościowy umożliwia firmie utrzymywać pozytywne relacje z klientami poprzez zastosowanie systemu nagród za zdobyte punkty. Ponadto pozwala on również wyróżnić klientów, dokonujących zakupów w danej firmie. Opis funkcjonowania programu lojalnościowego.

Definiowanie programu lojalnościowego należy zacząć od określenia parametrów podstawowych, takich jak nazwa, czas trwania programu, status programu, uwagi. Dane te wprowadzane będą w zakładce Podstawowe. W zakładce tej można ponadto zaznaczyć, aby numer karty nadawany był automatycznie. Włączenie tej opcji spowoduje, że podczas zakładania w systemie nowego uczestnika, pole Kod/nrzostanie automatycznie wypełnione kolejnym numerem.

Podczas definiowania programu lojalnościowego, w zakładce Podstawowe można włączyć opcję Możliwość powiązania kart z kontrahentami. Spowoduje ona , że w opcji definiowania nowego uczestnika, w oknie Uczestnik programu lojalnościowego, pojawi się zakładka Powiązania z kontrahentami. Po przełączeniu się na nią, będzie możliwe powiązanie danego uczestnika/karty z wybranym ze słownika kontrahentem.

 Okno edycyjne definicji programu lojalnościowego

 Opis rozbudowanego okna

Spis dodatkowych opcji dostepnych w tym oknie:

  Kalkulator programu lojalnościowego Ctrl + K

Uruchamia nowe okno w którym można mozna okreslić parametry wyszukania karty lub uczestnika programu lojalnościowego.