Operatorzy - okno edycyjne |
Wszystkie dane, możliwe do wprowadzenia, podzielone są na tematyczne ponumerowane zakładki. Pola edycyjne, na zakładkach, zakończone klawiszem z grotem strzałki lub grotem strzałki i opisem F6, można wprowadzać wyłącznie wybierając ich zawartość z wcześniej przygotowanego przez użytkownika programu słownika, wywoływanego kliknięciem myszki lub klawiszem . Pola z grotem strzałki i opisem F6 umożliwiają pobranie wartości ze słownika oraz jego uzupełnienie lub modyfikację. Pozostałe słowniki wymagają modyfikacji w opcji Słowniki. Wszystkie słowniki systemowe, powinny zostać zdefiniowane na etapie wstępnego wdrożenia programu. Ich prawidłowe założenie gwarantuje poprawność oraz szybkość korzystania z programu.
Spis zakładek zawierających pola określające osobę kontaktową. 1. Telefony
2. E-Maile
3. Kompetencje
4. Grupy
5. Inne
6. Dane GM
7. Grupy kartotek
8. Grupy kontrahentów
9. Domyślny typ zdarzeń
10. Powiadomienia
Spis telefonów kontaktowy do operatora. Używając przycisków z panela sterującego (pod spisem telefonów z prawej strony) możemy edytować dane w spius.
Panel sterujacy
Używając przycisków na panelu lub skrótów klawiszowych możemy przeprowadzić edycje telefonów. Dodaj F3 - dodane nowego telefonu do spisu,
Popraw F5 - poprawa telefonu ze spisu,
Usuń F8 - usunięcie wybranego telefonu ze spisu.
Ustaw jako domyślny
Ustawia aktualnie wskazany telefon jako domyślny dla aktualnego operatora.
Spis E-Maili kontaktowy do operatora. Używając przycisków z panela sterującego (pod spisem E-Maili z prawej strony) możemy edytować dane w spius.
Panel sterujacy
Używając przycisków na panelu lub skrótów klawiszowych możemy przeprowadzić edycje E-Maile. Dodaj F3 - dodane nowego E-Maila do spisu,
Popraw F5 - poprawa E-Maila ze spisu,
Usuń F8 - usunięcie wybranego E-Maile ze spisu.
Ustaw jako domyślny
Ustawia aktualnie wskazany E-Mail jako domyślny dla aktualnego operatora.
Na tej zakładce przydzielamy kompetencje operatora do odpowiednich typów zdarzeń CRM. Spis typów zdarzeń można wyswietlić dla każdego typu z osobna jak również dla wszystkich typów razem. Typy zdarzeń definiujemy w opcji: Słoniki - Słowniki systemowe - Typy zdarzeń.
Na tej zakładce przydzielamy operatora do odpowiednich grup operatorów. W spisie wyświetlone są grupy do których należy operator. Używając przycisków z panela sterującego możemy dodać lub usunąć operatora z grupy. Grupy operatorów definiujemy w opcji: Słoniki - Słowniki operatorów - Grupy operatorów.
Uwagi
Uwagi dotyczące operatora.
Podpis do listu E-Mail
Podpis operatora dołączany do listu E-Mail.
Aktywny
Czy operator jest aktywny. Gdy np. operator już nie pracuje w firmie to nie ma możliwości skasowania jego danych dlatego należy ustawić go jako nieaktywnego.
Gdy w naszym systemie dostępny jest moduł GM na tej zakładce można określić dodatkowe ustawienia dla operatora dotyczące modułu GM
Kod na wydruku dok.
Kod na wydruku dokumentów w systemie GM.
Kontakt na wyd. dok.
Kontakt na wydruku dokumentów w systemie GM.
Kasa
Domyślna kasa obsługiwana przez operatora. Jest to kasa zdefiniowana w modulu Rozrachunki w opcji Słowniki - Definicja kas, Słowniki - Definicja banków lub Słowniki - Definicja innych rozrachunków.
Prawo tylko do określonej kasy
Określa czy aktualny operator posiada prawo tylko do wskazanej wyżej kasy
Umożliwia określenie kartotek z jakich grup będzie miał dostęp dany operator. Aby to zadziałało należy rónież okreslić prawo w module Administratora Wszystkie grupy dla danej grypy użytkowników. Używając przycisków na panelu sterującym możemy edytować dane w spisie. Dodaj F3 - dodane nowej wartości do spisu,
Usuń F8 - usunięcie wartości ze spisu.
Umożliwia określenie kontrahentów z jakich grup będzie miał dostęp dany operator. Aby to zadziałało należy rónież okreslić prawo w module Administratora Wszystkie grupy dla danej grypy użytkowników. Używając przycisków na panelu sterującym możemy edytować dane w spisie. Dodaj F3 - dodane nowej wartości do spisu,
Usuń F8 - usunięcie wartości ze spisu.
Umożliwia określnie domyślnych typów zdarzeń ustawianych przy dodawaniu nowych w drzewie spraw lub w organizacji pracy operatora.
Sposób powiadomień
Umożliwia okreslenie sposobu powiadamiania operatora o nowych zdarzeniach CRM.
Użytkownik może wybrać następujące opcje: Brak - powiadomienia nie są dostarczane;
Okno w programie - powiadomienia pokazywane są w oknie w programie;
Wiadomość email - użytkownik powiadamiany jest za pomocą wiadomości wysyłanej na swoją skrzynkę pocztową.
UWAGA
Jeśli ustawienie globalne powiadomień (w oknie konfiguracji) jest różne od Powiadamiaj używając ustawień użytkownika to użytkownik nie ma wpływu na sposób dostarczania do niego powiadomień.