Zlecenia reklamacyjne

Reklamacje przeglądane są w kontekście danego miejsca reklamacji. W systemie zlecenia reklamacyjne dodatkowo zostały podzielone na dwa zbiory: Aktywne i Archiwalne. Zlecenie aktywne to takie, które jest jeszcze w fazie rozpatrywania, a zlecenie archiwalne to takie, które zostało już rozpatrzone. Pomiędzy zbiorami zleceń można przełączać się za pomocą opcji:
 Aktywne
 Archiwalne.
Aby przeszukiwać spis zleceń archiwalnych, należy skorzystać z opcji Zakres dat, dostępnej za pomocą ikony lub kombinacji klawiszy Ctrl+D.

 Okno edycyjne zlecenia reklamacyjnego
 Opis rozbudowanego okna

Spis dodatkowych opcji dostepnych w tym oknie:

  Miejsce reklamacji Ctrl + R

Umożliwia zmianę pomiędzy miejscami reklamacji.

  Zakres dat Ctrl + D

Umożliwia określenie zakresu dat dla których przeglądane są zlecenia archiwalne.

  Aktywne / Archiwalne

Umożliwia przełączanie pomiędzy zleceniami aktywnymi, a archiwalnymi.