Zdarzenia CRM edycja powiązania |
Zdarzenie CRM można powiazać z dokumentem z modułu Handlowo-Magazynowego, innymi zdarzeniami CRM, z zleceniami dostępnymi w słowniku Zlecenia, lub z zleceniami z modułu Dział serwisu. Powiązania są generowane przez użytkownika lub automatycznie (zlecenia serwisowe). Powiązań wygenerowanych automatycznie nie można edytować, są one automatycznie dodawane i usuwane. Opcja Pokaż powiązany obiekt Shift + F2 umożliwia przeglądanie powiązanych z danym zdarzeniem obiektów np. dokumentów lub zleceń.
W oknie edycyjnym dokumentu w module Handlowo-Magazynowym na zakładce Powiązania znajduje się tabela z powiązaniami do zdarzeń CRM. Opcja Pokaż zdarzenie Shift + F2 umożliwia podgląd na takie zdarzenie CRM.
W opcji Definicje dokumentów dla dokumentów zakupu, sprzedaży i magazynowych znajduje się parametr Automatyczne powiązanie ze zdarzeniem CRM (Nie, Zapytaj, Wymuś). Gdy zostanie wybrana Zapytaj lub Wymuś to podczas wystawiania nowego dokumentu, po określeniu kontrahenta wyświetli się okno szukania zdarzenia CRM do powiązania z nowo wystawianym dokumentem. Przy włączeniu Wymuś nie można wystawić dokumentu bez określenia powiązania.
Opis opcji edycja zdarzenia CRM
Opis pól edycyjnych |
Typ powiazania
Nalezy ustalić typ powiazania. Dokument GM - powiązanie z dokumentem z modułu Handlowo-Magazynowego,
Zlecenie - powiązanie z zleceniami dostępnymi w słowniku Zlecenia,
Zdarzenie CRM - powiazanie z innymi zdarzeniami CRM,
Dokumenty kasa/bakn/inne - powiazanie z dokumentami kasowymi, bankowymi lub innymi z opcji Kasa, Bank, lub Inne z modułów Finanse, ksiegowość lub Rozrachunki.
Dokument (Zlecenie, Zdarzenie CRM, Dokumenty kasa/bakn/inne)
Należy wybrać obiekt z którum nastapi powiązanie.
Opis
Dodatkowy opis powiazania.