Właściwości kalendarza |
Opcje umożliwia dostosowanie wyglądu kalendarza do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika systemu CRM.
Spis zakładek zawierających pola określające zdarzenie CRM. 1. Ogólne
2. Skala
3. Wiersze
4. Zdarzenia
Kolor tła
Kolor tła kalendarza.
Kolor czasu wolnego
Kolor paska na kalendarzy reperzentujący czas wolny.
Kolor czasu pracy
Kolor paska na kalendarzy reperzentujący czas pracy.
Kolor nieobecności
Kolor paska na kalendarzy reperzentujący nieobecność.
Czcionka opisująca nieobecność
Czcionka opisująca nieobecność na kalendarzu.
Kolor zwolnienia
Kolor paska na kalendarzy reperzentujący zwolnienie.
Kolor aktywnego zdarzenia
Kolor obwódki aktywnego (wybranego przez użytkownika) zdarzenia.
Wyświetlanie znacznika wyjści poza zakres
Czy wyświetlać znacznik wyjści poza zakres gdy przydzielony czas paracy dla zdarzenia przekracza godziny pracy pracownika.
Kolor znacznika wyjścia poza zakres
Kolor paska na kalendarzy reperzentujący wyjścia poza zakres.
Kolor skali
Kolor obszaru pokazyjący skalę.
Kolor linii
Kolor linii skali na kalendarzu.
Kolor czcionki
Kolor czcionki opisujących skalę na kalendarzu.
Pokaż znacznik pozycji myszy
Czy pokazywać na skali kalendarza niewielki znacznik reperzentujący pozycję myszy.
Kolor znacznika myszy
Kolor znacznika myszy, który pokazyje jej pozycję na skali kalendarza.
Pokaż informację o pozycji myszy
Czy pokazywać w lewym dolnym rogu kalendarza informację z datą i godziną na której aktualnie znajduje się wskaźnik myszy.
Czcionka w opisach wierszy
Czcionka w opisach wierszy kalendarza.
Czcionka w opisie aktualnego wiersza
Czcionka w opisie aktualnego wiersza na kalendarzu.
Kolor nagłówka wiersza
Kolor nagłówka wiersza.
Kolor nagłówka aktywnego wiersza
Kolor nagłówka aktywnego wiersza.
Automatyczna wysokość wierszy
Czy dopasowywać (skalować) wysokość wierszy do obszaru zajmowanego przez kalendarz.
Projekty, sprawy, zadania, kontakty, dokumenty
Pole wyboru ustawień dla poszczególnych typów zdarzeń CRM.
Kolor części nieukończonej
Kolor paska nieukończonej części danego zdarzenia CRM.
Kolor części ukończonej
Kolor paska ukończonej części danego zdarzenia CRM.
Pokaż czas pracy
Czy pokazywać obszar czasu pracy w częći kalendarza dla danego typu zdarzenia CRM.
Pokaż nieobecności
Czy pokazywać nieobecności w częći kalendarza dla danego typu zdarzenia CRM.
Pokaż linie siatki
Czy pokazywać linie siatki w częći kalendarza dla danego typu zdarzenia CRM.
Współczynnik wysokości
Współczynnik wysokości częći kalendarza dla danego typu zdarzenia CRM.
Zdarzenia w konflikcie
Jak pokazać zdarzenia będące w konflikcie czasowym: Jeden pod drugim
Zachodzące na siebie
Format opis
Pole edycyjne, w którym definujemy wzór na opis zdarzenia CRM w kalendarzu organizacji pracy operatora. Konfiguracja jest zapisywana dla każdego użytkownika osobno. Format opisu można konfigurować za pomocą dostępnych zmiennych: @ZDARZ_NAZWA - Nazwa zdarzenia
@ZDARZ_NR - Numer zdarzenia
@ZDARZ_OPER - Nazwisko i imię użytkownika, który założył zdarzenie
@ZDARZ_WYK - Nazwisko i imię użytkownika wykonującego
@KONTRAH_NR - Numer kontrahenta ze zdarzenia
@KONTRAH_MIASTO - Miasto kontrahenta ze zdarzenia
@KONTRAH_IDENT - Identyfikator kontrahenta ze zdarzenia
@KONTRAH_TELEF - Telefon kontrahenta ze zdarzenia
Do zdefiniowania formatu można używać dowolnych innych znaków (z wyjątkiem znaku "_" bezpośrednio po nazwie zmiennej) np.
Opis =@ZDARZ_NAZWA - [@ZDARZ_NR]
Opis =@ZDARZ_NAZWA - [@ZDARZ_NR], @KONTRAH_NR
Opis =@ZDARZ_NAZWA, @ZDARZ_NR, Kontrahent Nr = @KONTRAH_NR