Zdarzenia CRM - Edycja przypomnienia

Przypomnienia mogą być dodawane dla operatora, wykonującego/prowadzącego i/lub operatorów z listy operatorów. Czas przypomnienia podawany jest jako okres przed i po rozpoczęciu/zakończeniu lub jako konkretna godzina. Przypomnienia sygnalizowane są podczas pracy w systemie na specjalnym oknie lub przy pomocy poczty e-mail. Przypomnienie może zostać odłożone dowolną ilość razy.

Wraz z modułem CRM firma StreamSoft rozprowadza program, który można zainstalować na serwerze bazy danych, który to program zajmuje się wysyłanie E-Maili z przypomnieniami.

Wszystkie dane, możliwe do wprowadzenia, podzielone są na tematyczne ponumerowane zakładki. Pola edycyjne, zakończone klawiszem z grotem strzałki, można wprowadzać wyłącznie wybierając ich zawartość ze spisu.

 Opis opcji drzewo spraw

Opis pól edycyjnych

  Utwórz przypomnienia dla

Określamy kogo dotyczyć będzie przypomnienie.
  Operatora - przypomnienia dla aktualnego operatora zdarzenia CRM,
  Wykonującego - przypomnienia dla wykonujących zdarzenia CRM,
  Dla operatorów z listy - przypomnienia dla wybranego operatora lub >wszystkich operatorów zdarzenia CRM, są to operatorzy zdefiniowani w na zakładce 3. Operatorzy, prawa,

  Utwórz przypomnienia dla

Określamy datę i godzinę przypomnienia.
  o godzinie - określamy datę i dokładną godzinę wygenerowania przypomnienia,
  przed/po - określamy czas oraz moment przed lub po zaistnieniu zdarzenia CRM.

  Sposób

Określamy sposób przypomnienia.
  Na oknie przypomnień w programie - przypomnienie zostanie wyświetlone w programie w specjalnym oknie przypomnień.
  Za pomocą E-Mail - przypomnienie zostanie wysłane pocztą E-Mail, pod adres zdefiniowany dla operatora.

  Treść

Treść przypomnienia.