Zdarzenia CRM - Prawa operatora

W module CRM działa standardowy w systemie Streamsoft PRO model kontroli uprawnień pozwalający na określenie dostępu do poszczególnych opcji i funkcji. Model ten został rozszerzony o możliwość określenia prawa do wpisywania zdarzeń określonego typu oraz o system uprawnień definiowanych indywidualnie do każdego zdarzenia. System indywidualnych uprawnień ma na celu zapewnienie wyłączności dostępu do konkretnej informacji dla osób uprawnionych.

 Opis opcji drzewo spraw

Opis pól edycyjnych

  Prawa

W indywidualnym systemie uprawnień wyróżniamy trzy poziomy dostępu:
  Brak prawa - brak prawa do edycji i oglądanie aktualnego zdarzenia CRM,
  Oglądane - tylko przeglądanie aktualnego zdarzenia CRM,
  Oglądanie i edycja - przeglądanie i edycja parametrów aktualnego zdarzenia CRM,
  Oglądanie, edycja i kasowanie - przeglądanie, edycja parametrów i możliwość skasowanie aktualnego zdarzenia CRM,

W systemie uprawnień działają następujące zasady:
  Operator który wpisał zdarzenie ma do niego prawo Oglądanie, edycja i kasowanie,
  Operator który jest wykonawcą/prowadzącym ma prawo Oglądanie i edycja
  Pozostali operatorzy:

  jeżeli znajdują się w spisie operatorów uprawnionych na zakładce Operatorzy, prawa to posiadają prawo zgodnie z zapisem na tej liście, w przeciwnym przypadku:

  jeżeli znajdują się w spisie operatorów uprawnionych na zakładce Operatorzy, prawa w zdarzeniach nadrzędnych i zaznaczony jest parametr Pobierz prawa operatorów z obiektu nadrzędnego to posiadają prawo zgodnie z zapisem na tej liście, w przeciwnym przypadku:

  posiadają prawo które jest określone na zakładce Operatorzy, prawa w polu Prawo dla pozostałych.

  Prowadzący

Określa czy dany operator jest współwykonawcą aktualnego zdarzenia CRM.