Zdarzenia CRM - Prawa operatora |
W module CRM działa standardowy w systemie Streamsoft PRO model kontroli uprawnień pozwalający na określenie dostępu do poszczególnych opcji i funkcji. Model ten został rozszerzony o możliwość określenia prawa do wpisywania zdarzeń określonego typu oraz o system uprawnień definiowanych indywidualnie do każdego zdarzenia. System indywidualnych uprawnień ma na celu zapewnienie wyłączności dostępu do konkretnej informacji dla osób uprawnionych.
Opis pól edycyjnych |
Prawa
W indywidualnym systemie uprawnień wyróżniamy trzy poziomy dostępu: Brak prawa - brak prawa do edycji i oglądanie aktualnego zdarzenia CRM,
Oglądane - tylko przeglądanie aktualnego zdarzenia CRM,
Oglądanie i edycja - przeglądanie i edycja parametrów aktualnego zdarzenia CRM,
Oglądanie, edycja i kasowanie - przeglądanie, edycja parametrów i możliwość skasowanie aktualnego zdarzenia CRM,
W systemie uprawnień działają następujące zasady: Operator który wpisał zdarzenie ma do niego prawo Oglądanie, edycja i kasowanie,
Operator który jest wykonawcą/prowadzącym ma prawo Oglądanie i edycja
Pozostali operatorzy:
jeżeli znajdują się w spisie operatorów uprawnionych na zakładce Operatorzy, prawa to posiadają prawo zgodnie z zapisem na tej liście, w przeciwnym przypadku:
jeżeli znajdują się w spisie operatorów uprawnionych na zakładce Operatorzy, prawa w zdarzeniach nadrzędnych i zaznaczony jest parametr Pobierz prawa operatorów z obiektu nadrzędnego to posiadają prawo zgodnie z zapisem na tej liście, w przeciwnym przypadku:
posiadają prawo które jest określone na zakładce Operatorzy, prawa w polu Prawo dla pozostałych.
Prowadzący
Określa czy dany operator jest współwykonawcą aktualnego zdarzenia CRM.