Osoby kontaktowe - okno edycyjne |
Wszystkie dane, możliwe do wprowadzenia, podzielone są na tematyczne ponumerowane zakładki. Pola edycyjne, na zakładkach, zakończone klawiszem z grotem strzałki lub grotem strzałki i opisem F6, można wprowadzać wyłącznie wybierając ich zawartość z wcześniej przygotowanego przez użytkownika programu słownika, wywoływanego kliknięciem myszki lub klawiszem . Pola z grotem strzałki i opisem F6 umożliwiają pobranie wartości ze słownika oraz jego uzupełnienie lub modyfikację. Pozostałe słowniki wymagają modyfikacji w opcji Słowniki. Wszystkie słowniki systemowe, powinny zostać zdefiniowane na etapie wstępnego wdrożenia programu. Ich prawidłowe założenie gwarantuje poprawność oraz szybkość korzystania z programu.
Spis zakładek zawierających pola określające osobę kontaktową. 1. Dane podstawowe
2. Telefony
3. E-Maile
4. Kompetencje
5. Uwagi
6. Ostrzeżenia
7. Ważne daty
8. Cechy
9. Absencje
Nazwisko
Nazwisko osoby kontaktowej
Imię
Imię osoby kontaktowej.
Oddział
Oddział w którym znajduje się osoba kontaktowa. Każda firma dodana w systemie ma domyślnie jeden oddział o nazwie Firma. Dodatkowe oddziały możemy edytować w oknie edycyjnym kontrahentów na zakładce 10 Osoby kontaktowe.
Stanowisko
Stanowisko osoby kontaktowej.
Szczebel
Szczebel osoby kontaktowej.
Funkcja
Funkcja osoby kontaktowej.
Aktywny
Znacznik czy dana osoba kontaktowa jest aktywna.
Spis telefonów
Spis telefonów dostępnych w kontakcie z daną osobą.
Ustaw jako domyślny
Opcja ustawia wybrany w spisie telefonów numer jako domyślny telefon kontaktowy dla edytowanej osoby.
Spis E-Maili
Spis E-Maili dostępnych w kontakcie z daną osobą.
Ustaw jako domyślny
Opcja ustawia wybrany w spisie E-Maili jako domyślny E-Maili kontaktowy dla edytowanej osoby.
Spis Kompetencji
Należy zaznaczyć jakie kompetencje posiada dana osoba w swojej firmie. Kompetencje definiujemy w opcji: Słowniki - Słowniki dla kontrahentów - Kompetencje osób kontaktowych.
Uwagi
Uwagi dotyczące osoby kontaktowej
Ostrzeżenia
Ostrzeżenia dotyczące osoby kontaktowej
Można tu określić daty związane z daną osobą. Typ daty (np. urodziny, rocznica ślubu itd.) Używając przycisków na panelu sterującym możemy edytować dane w spisie. Pokaż F2 - pokazanie nowej wartości do spisu,
Dodaj F3 - dodane nowej wartości do spisu,
Usuń F8 - usunięcie wartości ze spisu.
Można tu określić cechy danej osoby kontaktowej. Rodzaj cechy okreslamy w słowniku cech osób kontaktowych. Używając przycisków na panelu sterującym możemy edytować dane w spisie. Pokaż F2 - pokazanie nowej wartości do spisu,
Dodaj F3 - dodane nowej wartości do spisu,
Usuń F8 - usunięcie wartości ze spisu.
Umożliwia określenie absencji danej osoby kontaktowej np. urlop, choroba. Absencje są wyświetlane w oknie statusu danej osoby. Używając przycisków na panelu sterującym możemy edytować dane w spisie. Pokaż F2 - pokazanie nowej wartości do spisu,
Dodaj F3 - dodane nowej wartości do spisu,
Usuń F8 - usunięcie wartości ze spisu.
Popraw F5 - poprawa wartości w spisie,