Osoby kontaktowe - okno edycyjne

Wszystkie dane, możliwe do wprowadzenia, podzielone są na tematyczne ponumerowane zakładki. Pola edycyjne, na zakładkach, zakończone klawiszem z grotem strzałki lub grotem strzałki i opisem F6, można wprowadzać wyłącznie wybierając ich zawartość z wcześniej przygotowanego przez użytkownika programu słownika, wywoływanego kliknięciem myszki lub klawiszem . Pola z grotem strzałki i opisem F6 umożliwiają pobranie wartości ze słownika oraz jego uzupełnienie lub modyfikację. Pozostałe słowniki wymagają modyfikacji w opcji Słowniki. Wszystkie słowniki systemowe, powinny zostać zdefiniowane na etapie wstępnego wdrożenia programu. Ich prawidłowe założenie gwarantuje poprawność oraz szybkość korzystania z programu.

Spis zakładek zawierających pola określające osobę kontaktową.
 1. Dane podstawowe
 2. Telefony
 3. E-Maile
 4. Kompetencje
 5. Uwagi
 6. Ostrzeżenia
 7. Ważne daty
 8. Cechy
 9. Absencje

1. Dane podstawowe

  Nazwisko

Nazwisko osoby kontaktowej

  Imię

Imię osoby kontaktowej.

  Oddział

Oddział w którym znajduje się osoba kontaktowa. Każda firma dodana w systemie ma domyślnie jeden oddział o nazwie Firma. Dodatkowe oddziały możemy edytować w oknie edycyjnym kontrahentów na zakładce 10 Osoby kontaktowe.

  Stanowisko

Stanowisko osoby kontaktowej.

  Szczebel

Szczebel osoby kontaktowej.

  Funkcja

Funkcja osoby kontaktowej.

  Aktywny

Znacznik czy dana osoba kontaktowa jest aktywna.

2. Telefony

  Spis telefonów

Spis telefonów dostępnych w kontakcie z daną osobą.

  Ustaw jako domyślny

Opcja ustawia wybrany w spisie telefonów numer jako domyślny telefon kontaktowy dla edytowanej osoby.

3. E-Maile

  Spis E-Maili

Spis E-Maili dostępnych w kontakcie z daną osobą.

  Ustaw jako domyślny

Opcja ustawia wybrany w spisie E-Maili jako domyślny E-Maili kontaktowy dla edytowanej osoby.

4. Kompetencje

  Spis Kompetencji

Należy zaznaczyć jakie kompetencje posiada dana osoba w swojej firmie. Kompetencje definiujemy w opcji: Słowniki - Słowniki dla kontrahentów - Kompetencje osób kontaktowych.

5. Uwagi

  Uwagi

Uwagi dotyczące osoby kontaktowej

6. Ostrzeżenia

  Ostrzeżenia

Ostrzeżenia dotyczące osoby kontaktowej

7. Ważne daty

Można tu określić daty związane z daną osobą. Typ daty (np. urodziny, rocznica ślubu itd.) Używając przycisków na panelu sterującym możemy edytować dane w spisie.
 Pokaż F2 - pokazanie nowej wartości do spisu,
 Dodaj F3 - dodane nowej wartości do spisu,
 Usuń F8 - usunięcie wartości ze spisu.
 

8. Cechy

Można tu określić cechy danej osoby kontaktowej. Rodzaj cechy okreslamy w słowniku cech osób kontaktowych. Używając przycisków na panelu sterującym możemy edytować dane w spisie.
 Pokaż F2 - pokazanie nowej wartości do spisu,
 Dodaj F3 - dodane nowej wartości do spisu,
 Usuń F8 - usunięcie wartości ze spisu.
 

9. Absencje

Umożliwia określenie absencji danej osoby kontaktowej np. urlop, choroba. Absencje są wyświetlane w oknie statusu danej osoby. Używając przycisków na panelu sterującym możemy edytować dane w spisie.
 Pokaż F2 - pokazanie nowej wartości do spisu,
 Dodaj F3 - dodane nowej wartości do spisu,
 Usuń F8 - usunięcie wartości ze spisu.
 Popraw F5 - poprawa wartości w spisie,