:: CRM

Moduł zarządzanie kontaktami to aplikacja wspierająca proces pozyskiwania i obsługi klienta oraz wspierająca planowanie i organizację pracy wewnątrz firmy. Jest idealnym rozwiązaniem dla działów marketingu, telemarketingu, handlowych oraz wszędzie tam, gdzie utrzymywane są kontakty z klientami. Moduł pozwala na zarządzanie bazą danych klientów oraz na gromadzenie i przetwarzanie informacji o kontaktach handlowych i prowadzonej działalności. Współczesny klient wymaga szybkiej i sprawnej obsługi. Błyskawiczna identyfikacja oraz możliwość szybkiej analizy klienta stają się podstawowym wyzwaniem stojącym przed pracownikami działów marketingu i sprzedaży.

Celem współczesnego przedsiębiorstwa jest zapewnienie każdemu z klientów ciągłości i spójności obsługi oraz możliwie krótkiego czasu na rozpoznanie jego problemu i zaproponowanie skutecznego rozwiązania. Bez możliwości prześledzenia dotychczasowych kontaktów z klientem jest to niezwykle trudne lub wręcz niemożliwe.

Prawidłowo zaimplementowany system zarządzania kontaktami zajmuje centralne miejsce w przedsiębiorstwie. Jest niezastąpionym źródłem wiedzy o Kliencie, a zarazem sprawnym kanałem komunikacji wewnętrznej. Uporządkowaniu ulega przydział zadań wewnątrz firmy. Kontrola przydzielonych zadań oraz planowanie organizacji pracy wewnątrz firmy, pozwala na efektywną współpracę z klientami.

Zarządzanie relacjami:

  Kontrolowanie kontaktów z klientami.

  Kontrolowanie zadań wykonywanych przez pracowników w ramach obsługi klientów.

  Kontrolowanie całych projektów związanych z wieloma klientami obsługiwanych przez wielu pracowników.

Moduł zarządzanie kontaktami, umożliwia znaczne uproszczenie procedur związanych z codzienną obsługą klientów poprzez:

  Prowadzenie kartoteki firm wraz ze słownikiem osób kontaktowych oraz słownikiem szczebli, funkcji i kompetencji.

  Rejestrację różnych typów kontaktów z klientami.

  Tworzenie graficznego kalendarza zadań oraz obsługę drzewa spraw i drzewa projektów.

  Harmonogramowanie zadań oraz rejestrację wykonanych czynności.

  Obsługę korespondencji seryjnej, zarówno w postaci elektronicznej jak i tradycyjnej, łącznie ze sposobami tworzenia list adresowych.


Zdobycie nowego Klienta jest od kilku do kilkudziesięciu razy droższe od utrzymania istniejącego. Nakłady poniesione na program przyczyniają się do zwiększenia lojalności Klientów, a przez to znacznie poprawiają wynik finansowy. Moduł zadządzanie kontaktami jest odpowiednim rozwiązaniem dla firm, które skupiają się na kliencie, nie zaś na produkcie. Przy tym zależy im na aktywnym budowaniu więzi z odbiorcami.

  Zasady pracy z modułem CRM