Urządzenia zewnętrzne okno edycyjne |
Należy wypełnić pola edycyjne.
Opis opcji urządzenia zewnętrzne
Opis sposobu edycji danych
Spis zakładek zawierających pola edycyjne. 1 Podstawowe
2 Dokumenty
3 Cechy
4 Ceny
5 Grupy
6 Uwagi
7 Opcje odbioru
Kod
Podajemy unikatowy kod urządzenia
Opis
Najlepiej zaznaczać w opisie, komu zostało przypisane dane urządzenie.
Protokół
Określamy rodzaj protokołu transmisji danych, sposób, w jaki będzie się odbywać transmisja.
Przedstawiciel handlowy
Ze słownika wybieramy nazwisko odpowiedniego przedstawiciela, który przypisany jest do urządzenia.
Magazyn
Ze słownika należy wybrać miejsce, które jest przeznaczone dla danego urządzenia.
Kasa
Określamy rodzaj kasy dla rozrachunków.
Cecha
Cecha kartoteki podawana podczas jej wysyłania.
Rodzaj stanu
Określamy stan magazynowy lub dyspozycyjny.
Określamy rodzaj dokumentów, jakie będzie obsługiwać urządzenie zewnętrzne.
Przy przyjmowaniu zamówień oznacz cenę jako uzgodnioną
Jeśli cena została uzgodniona z kontrahentem i jest to zapisane w urządzeniu zewnętrznym, to tworząc zamówienie, przyjmiemy cenę według danych z urządzenia. Jeśli cena nie została uzgodniona, to możemy w tym przypadku wybrać opcję Nigdy. Gdy cena jest znana dostawcy i odbiorcy i nie ulega zmianie, to wybierzemy z listy rozwijanej opcję Zawsze.
Tworzyć dokument kasowy dla dokumentów zapłaconych gotówką (0 dni)
Po zaznaczeniu tej opcji, dla dokumentów zapłaconych gotówką, zostanie utworzony dokument kasowy w terminie 0 dni.
Podajemy cechy dokumentów odbieranych.
Podczas wysyłania kartotek należy zawsze podać przynajmniej jedną cenę.
Określamy grupę kartotekową, do której należy wysyłana kartoteka.
Można wprowadzić własne uwagi, dodatkowe informacje dotyczące urządzenia.
Sposób synchronizacji
Można ustawić następujące parametry: Brak - zaznaczenie tego parametru wskazuje, że operator systemu nie chce, aby dane przekazywane bezpośrednio z urządzenia zewnętrznego do systemu były sprawdzane;
Synchronizacja przy realizacji - oznacza sprawdzanie danych przekazywanych bezpośrednio z urządzenia zewnętrznego do systemu PRO/PRETSIŻ. Zaznaczenie parametru, umożliwia operatorowi sprawdzenie danych kontrahentów (Po numerze lub Po identyfikatorze) oraz ich automatyczną aktualizację. Ponadto użytkownik może zaznaczyć opcję, która umożliwia odebranie zlecenia ( Obiór zleceń) i jego automatyczną aktualizację (Automatyczna aktualizacja zleceń). Można importować również kontrahentów jednorazowych, wystarczy zaznaczyć parametr Importuj kontrahentów jednorazowych.
Synchronizacja poprzez weryfikację - oznacza sprawdzanie czy dane z Palmtopa, umieszczone w buforze Obsługa urządzeń zewnętrznych są zgodne z danymi posiadanymi przez system. Umożliwia operatorowi nie tylko odbiór i sprawdzenie danych kontrahentów (Po numerze lub Po identyfikatorze) oraz ich automatyczną aktualizację. Ponadto użytkownik może zaznaczyć opcję, która umożliwia odebranie zlecenia (Obiór zleceń) i jego automatyczną aktualizację (Automatyczna aktualizacja zleceń) oraz kartotek. Odebrane kartoteki można identyfikować na dwa sposoby: Po indeksie lub Po nr katalogowym. Jeśli ustawimy parametr identyfikacji kartoteki na wartość: Po nr katalogowym, to w systemie zostanie udostępniona opcja Automatycznej aktualizacji nr katalog.