Sposoby naliczania odsetek okno edycyjne

Wyświetlą się dwie zakładki: Podstawowe i Tabele. W Podstawowe wpisujemy nazwę, opis na dokumentach (podajemy tu podstawę prawną dla określonego przez nas sposobu naliczania) i zaznaczamy opcję Aktywny, która informuje o tym, że ten sposób liczenia odsetek jest jednym z obowiązujących w systemie. Na zakładce Tabele definiujemy wzór, według jakiego odsetki zostaną naliczone.

 Opis opcji sposob naliczania odsetek

 Opis sposobu edycji danych

Spis zakładek zawierających pola edycyjne.
1 Podstawowe
 2 Tabele

1 Podstawowe

  Nazwa

Nazwa sposobu naliczania odsetek

  Opis na dokumentach

Opis sposobu np. podstawa prawna dla określonego przez nas sposobu naliczania.

  Aktywna

Informuje o tym, że ten sposób liczenia odsetek jest jednym z obowiązujących w systemie.

2 Tabela

Spis wzorów określajacych sposób obiczenia odsetek za zwłokę w zapłacie. Używając przycisków Dodaj, Usuń i Popraw przeprowadza się edycj poszczególnych wzorów
Okno edycji wzoru