Konfiguracja - CRM |
W tej opcji znajdują się ustawienia i parametry dotyczące modułu CRM.
Spis gałęzi zawierających pola określające moduł CRM Ogólne
Ustawienia
Ostateczny termin
Prawa
E-Mail
Okna podpowiedzi
Korespondencja seryjna
Powiadomienia
Obsługa programu lojalnościowego
Włączenie tej opcji spowoduje, że w menu Słowniki modułu Zarządzanie kontaktami, użytkownik będzie mógł zdefiniować Słowniki dla programu lojalnościowego. Ponadto, w module Handlowo-Magazynowym, w opcji Słowniki - Definicjach dokumentów - Sprzedaż towarów handlowych, w zakładce Dodatkowe pojawi się parametr: Obs. karty programu lojalnościowego. Dodatkowo, w menu CRM, użytkownik będzie mógł zdefiniować odpowiedni program lojalnościowy, uczestników tego programu oraz wydane nagrody.
Obsługa planowania miesięcznego
Włączenie tej opcji spowoduje, że w menu CRM pojawi się opcja Planowanie miesięczne.
Kontrolować kompetencje operatorów
Czy kontrolować kompetencje operatorów przy poprawie, realizacji i generowaniu zdarzeń w module CRM. Domyślnie włączony, jak nie będzie włączony to program nie będzie ostrzegał o braku kompetencji głównego wykonawcy projektu, sprawy czy zadania
Wyświetlanie statusu
Określa sposób automatycznego wyświetlania okna statusu operatora. Można wybrać jedno z trzech ustawień: Nie wyświetlać
Wyświetlanie przy wejściu do modułu CRM
Wyświetlanie przy wejściu do programu
Pokazywać wybór miejsca powstania zadania w organizatorze pracy
Parametr widoczny tylko gdy dostępny jest moduł "Serwis", wymusza pytanie o źródło/rodzaj edytowanego zadania podczas edycji w organizatorze pracy. Parametr jest zapisywany w konfiguracji operatora.
Katalog obsługi dokumentów zewnętrznych
Jest to katalog w którym zapisywane są tymczasowo dokumenty w momencie ich podglądu przez inne programy. Dotyczy to dokumentów przechowywanych w bazie dodatkowych dokumentów. Podgląd za polega na wczytaniu ich z bazy i zapisaniu właśnie do tego katalogu, a potem uruchamiany jest domyślny program obsługi tego typu plików.
Sposób wyświetlania postępu
W jaki sposób będzie pokazywany postęp zaawansowania załatwienia zadania w oknie edycyjnym: jako liczba lub jako pasek postępu.
Domyślnie drzewo spraw ustawiać na operatora
Parametr określa na jakiego operatora ma być ustawione okno drzewa spraw przy ustawionym sposobie przeglądania na "Operatorzy" lub "Wykonawcy", Do wyboru są dwa ustawienia Aktualnie zalogowanego (wartość domyślna)
Ostatnio wybranego
W drzewie bez filtru na datę w widoku wg kontrahenta
Pozwala przeglądać zakończone zdarzenia dla kontrahentów w oknie Drzewo spraw bez względu na datę rozpoczęcia i zakończenia.
Edycja czynności na poziomie zdarzenia
Zaznaczenie tej opcji umożliwia edycję czynności danego zdarzenia CRM na poziomie edycji tego zdarzenia, w przeciwnym wypadku dodawanie i usuwanie czynności dla zdarzenia jest możliwe tylko w obrębie typu w słowniku Typy zdarzeń.
Dodatkowy operator zdarzenia domyślnie jako wykonawca
Zaznaczenie tej opcji umożliwia domyślne dodawanie dodatkowego operatora dla zdarzenia jako wykonującego dane zdarzenie.
Wyświetlanie nazwy pełnej w filtrze kontrahentów
Czy w oknie Drzewo spraw w lewym panelu wyświetlać nazwę pełną kontrahenta, oczywiście gdy wybrano przeglądanie danych w kontekście kontrahentów.
Edycja osoby i operatora kontaktowego podczas edycji / dodawania sprawy
Czy umożliwiać edycję osoby kontaktowej oraz operatora kontaktowego podczas edycji / dodawania sprawy.
Edycja osoby i operatora kontaktowego podczas edycji / dodawania zadania
Czy umożliwiać edycję osoby kontaktowej oraz operatora kontaktowego podczas edycji / dodawania zadania.
Sposób numeracji w reklamacjach
Należy ustawić sposób numeracji dokumentów reklamacji obsługiwanych w opcji Zlecenia reklamacyjne.
Gdy stan realizacji mniejszy niż % wyświetl
Określa stan (postęp) realizacji zadania przed którym wyświetlać ostrzeżenia i alarm.
ostrzeżenie gdy do ostatecznego terminu pozostało mniej niż % planowanego czasu
Jeżeli postęp realizacji zadania jest mniejszy niż wskazano w opcji powyżej, a do jego zakończenia pozostało mniej niż procent planowanego czasu wskazany w tym polu zostanie wyświetlone ostrzeżenie przy danym zadaniu w oknach: Drzewo spraw, Organizacja pracy operatora i status operatora.
alarm gdy do ostatecznego terminu pozostało mniej niż % planowanego czasu
Jeżeli postęp realizacji zadania jest mniejszy niż wskazano w opcji powyżej, a do jego zakończenia pozostało mniej niż procent planowanego czasu wskazany w tym polu zostanie wyświetlony alarm przy danym zadaniu w oknach: Drzewo spraw, Organizacja pracy operatora i status operatora.
Domyślne prawo dla operatorów dodanych na listę
W systemie możliwe jest ustawienie domyślnych praw dla operatorów dodanych do listy, podczas zakładania zdarzenia, sprawy, projektu, itp. W opcji możemy wybrać jeden z czterech statusów: Brak, Oglądanie, Oglądanie i edycja, Oglądanie, edycja i usuwanie.
Domyślne prawo dla pozostałych operatorów
W tej opcji określa się domyślne prawo dla operatorów nie wskazanych (nie przypisanych) do realizacji wybranego zadania. Prawo to podpowiadane jest w oknie edycyjnym zadania gdzie również można określić indywidualne prawo do danego zadania dla pozostałych operatorów. W opcji możemy wybrać jeden z 4 statusów: Brak prawa, prawo do oglądania, prawo do oglądania i edycji, prawo do oglądania, edycji i usuwania.
Typ kontaktu dla E-Maila
W momencie wysłania, pobrania E-Maile może powstać zdarzenie CRM typu kontakt, w tej opcji wybieramy czy takie zdarzenie ma zostać odnotowane w bazie i jeżeli tak to jakiego typu taki kontakt ma powstać. Typy kontaktów edytuje się w opcji Słowniki-Słowniki systemowe-Typy zdarzeń-Kontakt.
Typ dokumentu dla E-Maila
W momencie wysłania, pobrania E-Maile może powstać zdarzenie CRM typu dokument, w tej opcji wybieramy czy takie zdarzenie ma zostać odnotowane w bazie i jeżeli tak to jakiego typu taki dokument ma powstać. Typy dokumentów edytuje się w opcji Słowniki-Słowniki systemowe-Typy zdarzeń-Dokumenty.
Pokazywać okna podpowiedzi w organizatorze
Czy pokazywać okna podpowiedzi (hinty) w organizatorze pracy operatora w momencie najechania kursorem myszki na wybrane zdarzenie CRM w kalendarzu.
Pokazywać okna podpowiedzi w drzewie spraw
Czy pokazywać okna podpowiedzi (hinty) w oknie drzewo spraw w momencie najechania kursorem myszki na wybrane zdarzenie CRM w drzewie spraw.
Opóźnienie pokazania podpowiedzi (ms)
Po jakim czasie od najechania na zdarzenie pokazać okno podpowiedzi. Czas podawany jest w mili sekundach.
Czas pokazania podpowiedzi (ms)
Jak długo pokazać okno podpowiedzi. Czas podawany jest w mili sekundach.
Typ automatycznie generowanego kontaktu dla korespondencji tradycyjnej
W momencie zamknięcie korespondencji tradycyjnej (w opcji Korespondencja seryjna) istnieje możliwość powstania zdarzenia CRM typu kontakt, w tej opcji wybieramy czy takie zdarzenie ma zostać odnotowane w bazie i jeżeli tak to jakiego typu taki kontakt ma powstać. Typy kontaktów edytuje się w opcji Słowniki-Słowniki systemowe-Typy zdarzeń-Kontakt.
Typ automatycznie generowanego kontaktu dla korespondencji elektronicznej
W momencie zamknięcie korespondencji elektronicznej (w opcji Korespondencja seryjna) istnieje możliwość powstania zdarzenia CRM typu kontakt, w tej opcji wybieramy czy takie zdarzenie ma zostać odnotowane w bazie i jeżeli tak to jakiego typu taki kontakt ma powstać. Typy kontaktów edytuje się w opcji Słowniki-Słowniki systemowe-Typy zdarzeń-Kontakt.
Sposób powiadamiania użytkowników
Opcja umożliwia globalnie ustawienie sposóbu w jaki będą dostarczane powiadomienia dla użytkowników: Brak powiadomień - powiadomienia w ogóle nie są wysyłane do użytkowników;
Powiadamiaj za pomocą okna w programie - powiadomienia pokazywane są w oknie w programie głównym;
Powiadamiaj za pomocą wiadomości email - powiadamiania są wysyłane na skrzynkę pocztową użytkownika;
Powiadamiaj używając ustawień operatora - powiadamiania wysyłane są w sposób określony przez danego użytkownika.