Definicje dokumentów okno edycyjne gospodarka magazynowa |
UWAGA
W oknach edycyjnych definicji dokumentów, tej samej grupy, ale dla różnych rodzajów, niektóre pola mogą nie występować.
Opis opcji definicje dokumentów
Opis pól edycyjnych |
Opis
Opis (nazwa) definicji dokumentu.
Kod
Unikalny w obrębie całego systemu kod definicji dokumentu. W przypdaku podania kodu który już jest program wyświetli komunikat i nie pozwoli go pozostawić.
Aktwny
Czy dana definicja ma być dostępna w systemie.
Grupa księgowa
Grupa ksiegowa definicji dokumentu.
Ewidencja VAT
Ewidencja VAT definicji dokumentu.
Sposób naliczania odsetek
Sposób naliczania odsetek definicji dokumentu.
Miesiąc zapisania do VAT
Mieiąc, w którym dokument zostanie zapisany do rejestru VAT: Wpisuj zgodnie z datą dokumentu,
Pozostaw pusty,
Wpisuj zgodnie z terminem płatności.
Rozrachunki
Sposób rejestracji dokumenu w rozrachunkach: Nie wchodzi do rozrachunków,
Wchodzi do rozrachunków,
Wchodzi do rozrachunków z kont.
Domyślna grupa rozrach.
Domyślna grupa rozrachunków przy rejestracji dokumentu w rozrachunkach.
Numer w wyborze dokumentów na pozycji.
Można podać numer tej definicji dokumentu na oknie wybory definicji dokumentu przy dodawaniu nowego dokumentu.
Gdy dodaje się nowy dokument to pierwszym krokiem jest wybór definicji, w oknie z szybkim wyborem. W przypadku gdy dokument ma się pojawić w tym spisie, to należy podać jego domyślna pozycję w tym spisie. Gdy okaże się że będą dwie definicje z tym samym numerem pokażą się w kolejności alfabetycznej. Gdy definicja będzie miał numer 0 to nie pojawi się ona w głównym spisie jedna będzie możliwość jej wyboru ze spisu wszystkich definicji (aktywnych).
Wprowadzaj dane pozycjami
Po wybraniu nowego dokumentu program ustawi aktywną zakładkę Pozycje z pozycjami dokumentu, w przeciwym wypadku aktywną zakładką będzie Dokument z podsumowaniem VAT.
Zadekretuj po wystawieniu
Czy po wystawieniu dokumentu automatycznie go zadekretować. Opcja zostanie wykonana gdy okreslono dekrety.
Definicja sposobu dekretacji dokumentu
W polu wyboru określamy domyślną definicje dekretu przypisaną dla aktualnej definicji dokumentu. Dostępne są definicje dekretu już określone dla aktualnego rodzaju dokumentów.
Nowa definicja dekretu
Opcja umożliwia szybkie dodania nowej definicji dekretu
Tabela pozycji definicji dekretu
Wyświetla pozycje wybranej definicji dekretu. Dzięki przyciskom na panelu sterującym istnieje możliwość zmiany lub dodania nowych specyficznych pozycji.