Definicje dokumentów

Wszystkie definicje dokumentów systemu znajdują się w spisie mającym strukturę drzewa. Drzewo, można dowolnie zwijać, rozwijać. To, co jest widoczne po prawej stronie maski zależy od rodzaju dokumentu jaki wybiera użytkownik.

Po zainstalowaniu program zawiera już wstępnie zdefiniowane dokumenty. Przed rozpoczęciem pracy, należy zapoznać się z ich definicją. W celu zoptymalizowania pracy oraz wykorzystania pełnych możliwości programu, należy dostosować definicje dokumentów do własnych potrzeb. Gdy dany dokument nie jest nam potrzebny, a znajduje się w systemie i pojawia przy wyborze rodzaju dokumentu, możemy odznaczyć pole Aktywny. Dokument taki nie pojawi się podczas wyboru, i jeżeli nie występuje w firmie (np., faktura zakupowa od rolników) nie będzie utrudniał wyboru podczas pracy.

 Okno edycyjne grupy definicji gospodarki magazynowej

 Okno edycyjne grupy definicji finanse, księgowość

 

 Okno edycyjne definicji dokumentu gospodarki magazynowej

 Okno edycyjne definicji dokumentu finanse, księgowość

 Okno edycyjne definicji dokumentu rozrachunkowego

 

 Opis sposobu edycji danych

Opis dodatkowych opcji:

  Kopiuj Ctrl + F3

Umożliwia skopiowanie wybranej definicji dokumentu jako nowej. Opcja służy do dodania nowej definicji na podstawie już istniejacej. W takiej definicji można następnie poprawić nietóre parametry. Zaleca się stosowanie opcji Kopiuj gdyż daje ona pewność że niepoprawione paramtrty będą ustawione według standardowych danych.