Zestawienia dokumentów wg kontrahenta |
Jest to zestawienie należności i zobowiązań wszystkich kontrahentów lub wybranego. Tworząc takie zestawienie należy zdefiniować parametry filtru. W filtrze określamy przedział czasowy, jaki obejmuje zestawienie, grupę rozrachunków, grupę dokumentów, kontrahenta, pracownika lub właściciela, którego dotyczyć będzie zestawienie. Ponadto ustalamy czy na zestawieniu znajdą się osobno należności, czy zobowiązania czy wszystko razem oraz spłaty. Gdy zdefiniujemy wszystkie pola, to należy kliknąć przycisk Ok, aby zestawienie mogło się utworzyć.
Opis standardowego okna wydruku
Opis pól edycyjnych |
Zakres dat
Należy ustalić zakres dat do wyszukania.
Grupa rozrachunków
Należy określić grupę rpozrachunków.
Przedstawiciel handlowy
Należy określić przedstawiciela handlowego.
Grupa dokumentów
Należy określić grupę dokumentów.
Kontrahent, właściciel, pracownik
Należy określić podmiot dokumentów rozrachunkowych. Można wybrać pomiędzy, kontrahentami, właścicielami, pracownikami
Należności zobowiazania
Należy określić czy chemy wyszukać należności czy zobowiązania.
Rodzaj rozliczenia
Należy określić czy wyszukać dokumenty rozliczone, nierozliczone, lub wszystkie.
Jakie spłaty
Jaki zakres spłat pobrać: wszystkie lub tylko do daty okreśonej w polu zakres dat.
Typ rozrachunków
Należy określić typ rozrachunków: Towary lub opakowania.
Waluta
Należy określić walutę: wszystkie w PLN - kwoty dokumentów zostaną pokazane w PLN,
tylko w złotych - pobrane zostaną tylko dokumenty złotowe
waluta - pobrane zostaną tylko dokumenty w określonej walucie.
Opcje w oknie wydruku |
Drukuj podsumowanie dokumentów
Czy po spłatach za dokument drukować podsumowanie każdego dokumentu.