Zestawienia dokumentów wg kontrahenta

Jest to zestawienie należności i zobowiązań wszystkich kontrahentów lub wybranego. Tworząc takie zestawienie należy zdefiniować parametry filtru. W filtrze określamy przedział czasowy, jaki obejmuje zestawienie, grupę rozrachunków, grupę dokumentów, kontrahenta, pracownika lub właściciela, którego dotyczyć będzie zestawienie. Ponadto ustalamy czy na zestawieniu znajdą się osobno należności, czy zobowiązania czy wszystko razem oraz spłaty. Gdy zdefiniujemy wszystkie pola, to należy kliknąć przycisk Ok, aby zestawienie mogło się utworzyć.

 Opis standardowego okna wydruku

Opis pól edycyjnych

  Zakres dat

Należy ustalić zakres dat do wyszukania.

  Grupa rozrachunków

Należy określić grupę rpozrachunków.

  Przedstawiciel handlowy

Należy określić przedstawiciela handlowego.

  Grupa dokumentów

Należy określić grupę dokumentów.

  Kontrahent, właściciel, pracownik

Należy określić podmiot dokumentów rozrachunkowych. Można wybrać pomiędzy, kontrahentami, właścicielami, pracownikami

  Należności zobowiazania

Należy określić czy chemy wyszukać należności czy zobowiązania.

  Rodzaj rozliczenia

Należy określić czy wyszukać dokumenty rozliczone, nierozliczone, lub wszystkie.

  Jakie spłaty

Jaki zakres spłat pobrać: wszystkie lub tylko do daty okreśonej w polu zakres dat.

  Typ rozrachunków

Należy określić typ rozrachunków: Towary lub opakowania.

  Waluta

Należy określić walutę:
 wszystkie w PLN - kwoty dokumentów zostaną pokazane w PLN,
 tylko w złotych - pobrane zostaną tylko dokumenty złotowe
 waluta - pobrane zostaną tylko dokumenty w określonej walucie.

Opcje w oknie wydruku

  Drukuj podsumowanie dokumentów

Czy po spłatach za dokument drukować podsumowanie każdego dokumentu.