Ankiety

UWAGA Opcja dostępna tylko w

Użytkownik wypełnia ankietę dla wybranego kontrahenta. Jeśli użytkownik wypełnia ankietę po raz pierwszy to, po wybraniu w menu CRM opcji Ankiety, na ekranie monitora pojawia się okno ze spisem rodzajów ankiet. Należy, ustawić się na danej ankiecie, a następnie kliknąć na nią dwukrotnie. System otworzy okno Ankiety, w którym, za pomocą ikony Dodaj F3, możliwe będzie definiowanie wybranej ankiety dla poszczególnych kontrahentów. Na ekranie monitora pojawi się okno, w którym należy zdefiniować ankietę dla wybranego kontrahenta.

 Okno edycyjne ankiety
 Opis rozbudowanego okna

Spis dodatkowych opcji dostepnych w tym oknie:

  Pokaż wersję ankiety Ctrl + F2

Pokazuje spis z poprzednimi wersjami danej ankiety wypełnionej dla tego kontrahenta.

  Aktualizacja wartości wskaźników Ctrl + A

Jeśli na ankietach występują wskaźniki, to z poziomu okna Ankiety - zawierającego spis kontrahentów, użytkownik za pomocą opcji Aktualizacja wartości wskaźników lub kombinacji klawiszy Ctrl+A będzie mógł zaktualizować wszystkie lub wybrane wskaźniki.

  Wybór definicji ankiety Ctrl + D

Na ekranie monitora pojawi się okno ze spisem zdefiniowanych w słownikach ankiet. Dzięki temu użytkownik będzie mógł się przełączyć na inny rodzaj ankiety i wypełnić dla wybranych kontrahentów.