Ankiety |
UWAGA Opcja dostępna tylko w
Użytkownik wypełnia ankietę dla wybranego kontrahenta. Jeśli użytkownik wypełnia ankietę po raz pierwszy to, po wybraniu w menu CRM opcji Ankiety, na ekranie monitora pojawia się okno ze spisem rodzajów ankiet. Należy, ustawić się na danej ankiecie, a następnie kliknąć na nią dwukrotnie. System otworzy okno Ankiety, w którym, za pomocą ikony Dodaj F3, możliwe będzie definiowanie wybranej ankiety dla poszczególnych kontrahentów. Na ekranie monitora pojawi się okno, w którym należy zdefiniować ankietę dla wybranego kontrahenta.
Okno edycyjne ankiety
Opis rozbudowanego okna
Spis dodatkowych opcji dostepnych w tym oknie: |
Pokaż wersję ankiety Ctrl + F2
Pokazuje spis z poprzednimi wersjami danej ankiety wypełnionej dla tego kontrahenta.
Aktualizacja wartości wskaźników Ctrl + A
Jeśli na ankietach występują wskaźniki, to z poziomu okna Ankiety - zawierającego spis kontrahentów, użytkownik za pomocą opcji Aktualizacja wartości wskaźników lub kombinacji klawiszy Ctrl+A będzie mógł zaktualizować wszystkie lub wybrane wskaźniki.
Wybór definicji ankiety Ctrl + D
Na ekranie monitora pojawi się okno ze spisem zdefiniowanych w słownikach ankiet. Dzięki temu użytkownik będzie mógł się przełączyć na inny rodzaj ankiety i wypełnić dla wybranych kontrahentów.